Azizecelikk Kızlar 35+4 haftalık hamileyim sabahtan beri kasiklarimda belimden gelen bi agri var dinlendim gecmedi doguruyor olabilir miyim hastaneye gitmeli miyim daha dogmasini istemiyorum daha cok kucuk tüm gücüm gidiyo sanki öyle hissediyorum
Nazli_ayar Azizecelikk doktorum belinden vuran geçmeyen bir ağrı olursa hastaneye gel dedi bana. 34 haftalığım bende. Ne zamandır devam ediyo ağrı. Eğer gecmiyosa gidin hastaneye. Yeterli açılma yoksa zaten doğuma almazlar. Yada sizin ve bebeğiniz için bir sorun yoksa beklemenizi söylerler.