Ozgebalc Kızlar şeker yüklemesi yaptırdıysanız sonucunuz ne çıktı? Benm 184 çıkmış yüksek mi acaba normali nedir
Gltsrmys Ozgebalc benim de dun 192 cıktı. Diyetisyene yönlendirildim. 1 haftalik parmaktan seker ölçümü takibi istenildi
22Hndn22 Ozgebalc e nabızında sonuçlar bölümde hangi aralıkta oldugu yazıyor. Ben doktoruma sormamıştım ama orda gördün. 70/140 aralığında olmalı.geçmiş olsun size inşllah düzene girer.