Kızlar normal doğum yaptım dikişlerim falan geçti ağrım sızım yok cuma günü 40 ımız çıkcak doğumdan bi hafta sonra doktora gittiğimde çok iyi iyileşmeye başlamış demişti 40 ımda malesef randevu yok bidaha ki aya kadar başka doktora da gitmek istemiyorum bi sorunum da yok gitmesem olmaz mı gitmeyen var mı ? Dediğim gibi dikişime baktığım da kaynamış