gizzzy35 Kalbimmmmm 12. Haftama kadar kahverengi lekelenme yaşadım. Progestan 200 fitil kullandım. 7. Haftamda yoğun bir kanama da yaşadım o dönem sabah akşam ağızdan gece de 1 tane fitil olarak kullandım. Bol bol dinlenin
Elifcim Kalbimmmmm Hayır normal değil benim gebeliğin başında vardı doktoruma söyledim düşük önleyici ilaç yazdı kullanmaya başlayınca geçti ilk 3 ay bitene kadar kullandım
kadifemsii Kalbimmmmm o haftalarda yerleşme kanaması görülebilir . Yani normal de olabilir olmayada bilir . Doktora görün canım ben 17. Haftaya kadar lekelenme gördüm birçok sebebi olabilir
gulsonmez27 Hayır değil düşük belirtisi olarak sayılıyor..Benim de öyleydi 14.haftama kadar Progestan 200 kullandım fitil olarak
Nihan_35 Kalbimmmmm bence iki günü bekleme Dr nu arayıp hemen bunu belirt yarın git canım nolur nolmaz ins bişi olmaz dikkat et🙏
muge1661 Aynı postu dün ben attım canım, dün 5+6 idim kahverengi akıntı geldi, doktora gittim ultrasonda bakıldı bir sorun yoktu doktor tedbir amaçlı progrstan fitil verdi okadar. Korkma canım eğer kırmızıya dönmüyorsa
Kalbimmmmm Hanımlar acile gittim kese daha görmemiştim kese iki tane çıktı ikiz olabilir dedi sonrada biri kaybolabilir dedi böyle birşey yaşayan varmı kötü birşey görünmüyor dedi ama eve geldim yine lekelenmem oldu anlamadım