Kbrince 22 haftalık gebeyim bugün ayrıntılı usg ye girdim bebeğin bağırsaklarında genişleme var dendi. 32. Haftada kontrol var geçmemişse bebek doğar doğmaz ameliyat ediliyormuş. Bilgisi olan var mı
Buglemddd Kbrince merhabalar bağırsak genişleme durumunuz ne oldu bugün bende 22 haftalığım genişleme var dediler korkudan ne yapacağımı şaşırdım