Yagmuracar0509 doktorum eğer karnın rahatsız olmuyosa 24 e kadar yüz üstü yatabilirsin demişti. Benim karnım biraz geç çıktı, 25 haftadan sonra. 25 ten sonra yüz üstü yatmayi bıraktım. Bazılarının karnı daha erken çıkıyor yani yüz üstü yatmak zor olur göbekle. 🤭