Kızlar merhaba 3 ay önce bebeğimin gelişimi ve kalp atımı durduğu için kürtaj oldum ve doktorum buna sebep olabileceğini düşündüğü için bazı testler istedi eşim ve benden karyotipleme istedi sizlerde yaptırdınız mı benimle aynı durumu yaşayanlar var mı ?