Dila71 Happy_001 canimm hadi gözün aydın çooook güzel geçsin inşallah ♥️ 40 günlük olduk biz hiç sezeryan olmamış gibiyim asla endişe etme 🥳
Eymen_Enis_Ser Happy_001 Amin İnşAllah İnşAllah canım benim İnşAllah 🤲seninki de İnşAllah hem korkuyorum hemde heyecanlıyım🥰
Nermin70 Kac haftaliksin canim bende 36 olcam yarin. Yarina da doktor kontrolun.var gün vercekmi cok merk ediyorum
Dila71 Happy_001 ben kesin duygulanir ağlarım falan diyordum nutkum tutuldu ameliyathanede 😂😂 tabiri caizse mallaştim 😂😂
Dila71 Happy_001 kesin depend götür asiri işe yarayan bir şey bide komposto yap kayısı çünkü önce su ve komposto iciriyorlar gaz çıkarınca yemek yiyorsun 🤦 oda çorba ..
Happy_001 Dila71 bende oyle olurmu yum dıye düşünüyorum ama bilemedim kesin bende mal gıbi bakarım bu benden mı cıktı diye