Cansel22
Kendim yaptım el emeği göz nuru oldu 👍🏼 Malzemelerimin fiyatlarını da söyliyim. İsimli kasnağı 30 TL, ana ipi krem renk olan 11 TL, boncuk aldım paketi 5 TL, renkli iplerin tanesi 8 TL (sonra kalanlarla anahtarlık yaptım dağıtmak için), ayıcığa 12 TL verdim bu kadar 💁🏻♀️