Hilal56 2019 aralıkta doğum yapmıştım doktorum Derya hanımdı cok memnundum ama hala aynımıdır bilmiyorum tabi cok yogundu randevusuz gitmiyordum yinede baya bekliyordum doguma denk gelip 2 saat bekledigimi biliyorum o zaman virus yoktu bekliyordum virus varken cesaret edemedim uzun sure beklemeye bekleme alanı baya dolu oluyor esenler medipol Emine Zeynep hanıma gidiyorum simdiki gebeligimde