Benim bebeğimde bir haftada sadece 4 gr almış. Çok üzüldüm ama doktorum takılma buna her hafta kilosunu ölçmek normalde doğru değil dedi. Bende dikkat ediyorum yediklerime ama genetik sanırım kilolu olmaları. Ayrıca haftasına göre baya iyi senin söylediğin kilo