Nst yi yorumlamayacağım ama düzenli sancı doğum sancısı demek :) bende 36/37 haftalıkken düzenli sancı çıkmıştı doktorum doğum sancısı gibi dedi ama bende tık yok .alttan bakmak istedi ben müsait olmadığımı söyledim 37+6 da kontrole giderken suyum geldi ve doğurdum :) ama herkes farklıdır Rabbim sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin