Fdmgne Denizz97 Bende ilk ogrendigimde gittim doktor korkmamam için söylemedi ama kese boştu. Belki de daha küçüktür ultrasonda gözükmeniz de olabilir.
seon90 Denizz97 canm ilk kese oluşur zAten panik yapma bir iki hafta içinde bebişte olcak o kesede🙏🏼🙏🏼🥰
Papatyamm123 _elifmehmet_ daha küçük olduğu için doktor görmemiştir belki vajinal ultasonla bakıldığımi
Papatyamm123 Bence bebek var içimde beyaz akintim.var benimde seninde varmiydi adetine 15 gün kala falan
_elifmehmet_ Papatyamm123 tek çizgi sanki ama 13 gun varsa cikmazki benim 5 gun kala cok silik cikmisti belirtilerimden emin oldugum icin gittim kan verdim 292 cikti 2 gun kala
Medihadyk Denizz97 7 haftalık hamileyim dün gittim hala bebeği görmedi kese gelişmesi normal dedi boş gebelik felanda demedi 20 gün sonra tekrar bekliyor benim de canım sıkkın.
Denizz97 Medihadyk canım bende bebeği 7+3 te gördüm. Kalp atisini falan duydum. İnşallah sende görürsün bir daha gittiğin zaman
Denizz97 Birkelebekmisali44 benim doktorum pek ilgili değildi gittiğim gün. Carsamba günü gittim gördüm çok şükür bebegimi 🙏