Denizz97 6+2 de doktora gittim. Normal ultrasonla baktı sadece keseyi gördü bebeği göremedi. Alttan muayene edersem görürüm dedi. Alttan muayene edince bebeği de gördük zaten nokta kadar. Kalp atışının da normal olduğunu söyledi ama dinletmedi daha çok küçük o radyasyonu ona göndermeyelim ilerleyen haftalarda dinleyelim dedi. Tedirgin olma. Gerekirse alttan muayene ol. Ben çok korkuyordum hic korkulacak bisey değilmiş