Azra_Mom Denizz97 6. Haftada aynısını bana da söyledi kese var bebek yok dedi 1 hafta sonra tekrar çağırdı 7. Haftada hem bebeği gördük hem kalp atışını duyduk içini ferah tut erken giden herkes aynı durumu yaşıyor yavaş yavaş oluşuyor çünkü belli bir zamanı var demekki
Zerdaliii Bana da bugün kese var bebek yok dedi. 6+1 de gittim ben. Ya anembriyo yani embriyo oluşmamış ya da geç gebelik dedi. Haftaya gel dedi. Haftaya cuma gitçem ben de. Bakalım inşallah oluşur. Çok üzüldüm ben de 🥺
Denizz97 Zerdaliii inşaallah görürsün 🙏 bende çarşamba günü gidicem herşey istediğimiz gibi olur inşallah 💕🙏
Annehayalim Denizz97 Bende bebeği göremedim tahmini 6 haftaligim en fazla kese boyu 15mm senin boyu kaç mm?
Zerdaliii Ben yine boyunu sormayı unuttum. Ama 6. haftada kesesi boş olup 7-8 de dolduğu söyleniyor inşallah benim ki de öyledir 🤲🏼
Zerdaliii Bebeği görebilenler yazsın haftaya olur mu. Güzel haberler paylaşalım inşallah 🙏🏼 dua da edelim.
Mavimiz Denizz97 normal ki bence bizde nerdeyse 8. Haftada bebişin kalbinin atışını duyduk o zamana kadar bizim kesede boştu. Aynı anda hem kese doluyor hem kalbi atıyor. Her hafta doktora gidip kontrol ettiriyorsun kalbi atana kadar zaten. Aslında kese dolu ama çok küçük görünmüyor bişey.
Denizz97 Mavimiz çarşamba günü tekrar gidicem 7 haftalık oluyor o zaman. Bu sefer görünür insallah yoksa doktorumu değiştiricem
Mavimiz Denizz97 Rabbim gönlünüze göre versin inşallah🙏 Kalbinizi ferah tutun dediğim gibi bende 8 haftalıkken gördüm ve kalp atışını dinledik normal yani.
Zerdaliii Amin inşallah. Arada ağrı vuruyor benim adet ağrısı gibi. Cuma’ya kadar nasıl bekliycem bilmiyorum. İnşallah oluşur çok korkuyorum 😔
prensesannesiiiiii Denizz97 6. Haftada gitim bebek yoktu 8de gittim 6+4 çıkmıştı sanırım yanlış hatırlamıyorsam geç dönlemymiş bebekte kalp atışlarıda duyuldu biraz daha bekleyin
zehsan MerveeD kacıncı haftada gördünz ben 4 haftığım 6 haftya kadr gitmyi düşünmyorum bebeği ve kalp atşını dinlemk icin
MerveeD zehsan canım ben 5 haftalık hamileyken öğrendim 1 hafta sonra gttım sadece kese görünüyordu 7. Haftada kalp atısını duyduk