Veraay60 Gece sancılı bir şekilde uyandım ve çok korktum. 🥺 Daha 37.ci haftadayım ama sancılar çok şiddetli gibi geldi bana sanki 🤔 Annem gelmedi daha diye diye durdum. Doğum sancısı direkt olarak başlayan bişey mi yoksa yavaş yavaş mı başlıyor?
iki_prenses_annesi Veraay60 canım aralıklarini takip et .5 dkda bire düşerse bil ki sancidir zaten ona dayanamazsın . Kendini belli eder yani
Iscn Veraay60 bende de çok oluyordu ya bir anda diyorsum aha geliyor bu sefer😂 ama keşke öyle birşey olsa 😅düzenli gelirse şiddeti artarsa dk tutun ve doktorunzla konuşun😊
Veraay60 iki_prenses_annesi teşekkür ederim. Aralıklı değildi aslında sürekli olan bişeydi nasılsa anlamadım. Sonra kalktım yürüdüm biraz rahatladım yattım. Uyumuşum o ağrıyla 🌻 Bebekte bayağı hareketliydi.
muges44 Veraay60 Kalkıp yürümeyle uzanıp dinlenme ile geçiyorsa yalancı sancıdır:) Emin ol doğum sancısını ayırt edebiliyorsun..başka hiçbir sancıya benzemiyor ve sıklığı önemli
Veraay60 muges44 öyle mi? O acıyla doğuruyorum galiba dedim 😄 Demek ki yanlış alarm için heyecan yapmışım 😊 Bu sefer dikkat edeceğim yoksa heyecan korku karışımı şeyler yaşıyorum sonrasında 🌻 teşekkür ederim
muges44 Veraay60 öyle bir belden kasığa, orta karına vuran yayılan bir sancı ki..durdurmuyor insanı yerinde🙂mutlaka ayırt edebiliyosun kuvvetinden. Yinede kendini gözlemle tabii, inşallah her şey çok iyi olur 💐
Veraay60 Iscn demek ki hepimizde aynı şeyler oluyormuş 😄 İnşallah düzenli ve kolay bir doğum olur çok sanmıyorum ama 😄🤲🌻