Fenciilknurhoca al benden de o kadar adacayi iciyorum senden farkli olarak 😅 hypnobirthing kitabini tekrar okuyorum, kurbağa gibi comeldim diyen biri vardi onu dinledim denedim, nst’de ikindim sancim cikti diyeni okudum dun yaptim baktim bebegin kalp atisi dusuyor biraktim. Baska da bilmiyorum ne kaldi🙈 doktorum sen rahat olursan bebek gelir dedi etrafini dinleme falan. annemler cok rahat acele etme o gelecegi zamani bilir diyor, bebekle konusuyorum gel cocugum her sey hazir dışarıda vakit gecirelim diyorum geriliyor bu konusmanin ardindan toplaniyor duruyor 😅 39+3,bir de doguramadim diyenler doguruyormus bizde o totemi yapalım sen postunu actin bakalim 🙈