Cocuk hep sol tarafta ozel bolgemin tam ustunde oynuyo doktor onceki muaynede ayaklarinin asagida oldugunu onu hssettigimi soylemisdi ikigundur adim atarken sol kasigim ama ozel bolgeye dogru olan yer igne batar gbi sanciyo ve adim atarken ayy diye bagritiyo ilk gebeligimde bu haftalarmda 1 cm acikligim vvrdi aklima getrmek istemiyorum ama acaba normel mi bu durum yoksa doktora gtmelimiyim doktoruma mesaj attim aradim donus yapmadi onada ayri bi sinir oldum