Servetrukk Enfeksiyon gecrmisim bebeğe gecmis bebeğin karnında göğsünde sıvı var doktorlar alın diyor acaba böyle olupta bebeği iyileşen varmı çaresi varmı yaşamaz diyorlar su an 26 haftaligim nasıl kıyarım bebeğime 😔