Merhaba. 3 kez kimyasal gebelik yasadım ücündede kan sulandırıcı ilac verdi doktor tutunabilmesi icin de ilac verdi ama malesef olmadi bundan sonra gebelik yasarsam hemen kan sulandirici iğneye baslicaz dedi. Kan pıhtılasmasi yüzünden tutunamiyormus. Bu durumu yasayan varmi ?