Arkadaşlar merhaba araştırdığım kadarıyla en uygun doğum yaptıran hastane Hayat hastanesi. Doğumum Mart gibi. Ocakta zam gelecek. Ocak’tan önce anlaşma olursa zamdan önceki fiyatıyla ödemeyi de kabul ediyorlar. Çoğu hastane bunu kabul de etmiyor. İyi bir fırsat yani. Fakat hayat hastanesindeki hiçbir doktoru tanımıyorum. Daha önce orada dopuö yapmış olan var mı ? Özellikle normal doğum yapmış olanlar yazabilirse doktor tavsiyesine ihtiyacım var 🙋🏻♀️