Dk16
Arkadaşlar 2016 da ben genital siğil tedavisi oldum kısa sürede de geçti ama şimdi birşeyim yok hamileyim yurtdışına geldim
Buradaki doktoruma söyledim tarama testi yapacak mısınız diye hamilelikte yapılmaz dedi ki türk sitelerine bakıyorum hamilelikte yapılabilir diyor doktorlar
Neyse şimdi kafam karıştı ben sezaryen mi yapmalıyım normal mi?
Ya da Türkiye de test mi yaptırsam ?
Sizlere danışmak istedim