ipekkizim2601 Sevi_l kan uyuşmazlığı iğnesi ile.bebek düşmesi bağlantıli değil bebeginizi kaçıncı haftada kaybettiniz
Mervbeder Ben acilden girmiştim çok hafif lekelenmem oldu diye o anda kan uyusmazlıgı sordular onu da vurmuşlardı
Guncem Bana vurmuyoruz demislerdi asla hafife alinacak bir sey degil. Allah korusun anne kanında antikor üretirse sonraki hamileliklerde de cook buyuk riskler mevcut. Ben hemen özele gittim indirect coomb testimi olup ignemi oldum.
Kubra_elif_ahmet Guncem Artık bu testi devlette de yapıyor ben testi de yaptırdım iğneyi de oldum.. O biraz doktorla alakalı bir durum sanki
Guncem Kubra_elif_ahmet bana haziran ayinda yapmamislardi. Hastane dr hemsire herkesin keyfine göre degisiyordur sasirmam.
Kubra_elif_ahmet Guncem Evet biraz oradakilere alakalı bir durum.. Ben ilk gittiğim de kan uyuşmazlığı var dedim testi yaptılar 26.hafta da iğne olacak tekrar hatırlat dedi doktor
ipekkizim2601 Sedaaaa2 benn oldum ücretsiz doğum servisinde yatış yapılıyor iğneyi olduktan sonra yarım saat gözlem altında duruyorsun.
Sevi_l ipekkizim2601 benim kanamam olduğu iğnenin vurulması lazımdı 3 içinde ve şöyle bi cümle kurdular bizde iğne akşam vurulmuyor sabah gelin poliklinikte sıraya girin dendi ve ben son günüm kalmışt özel hastaneye gidip vuruldum benim başımdan böyle olay geçti