suscarparimm gzmbzc Gayet normal tek gebelikde bile bazen hareketler can acıtıcı olabiliyoken siz 2 can taşıyorsunuz çok normal
Hellili gzmbzc benimde öyleydi şuan 34 haftalık olduk şimdide hareketler çok azaldı korkuyorum bi hayırlısıyla sağ salim kucağımıza alsak da bitse bu endişeler korkular
gzmbzc Hellili bakalım kaçıncı haftada gelicekler ama başlı başına bi endişe doğum desen ayrı bi korku 🥺
Hellili gzmbzc bizimkilerin ikiside baş geliş ama doktorumuz normal doğumu söz konusu bile etmedi sizinkiler ne durumda ne düşünüyorsunuz benim ilk gebeliğim normalde zaten tecrübesizim ikiz olunca duble tecrübesiziz
gzmbzc Hellili benimde ilk gebeliğim ikisininde kafaları üst taraftaydı en son ama ben normal asla yapamam doktorum da sezeryan dedi genel anesteziden bile korkuyorum napıcam bilmiyorm 🥺