Eliffezell Ben de sizin gibi düşünüyorum. Sağlık bakanlığının gönderdiğim videosunu da izleyince emin oldum. İnaktif aşı olan sinovac tercih ettim. Hatırlatma dozlarını geciktirmeden olursanız koruyor dedi doktorlarım. 18 kasımda ilk doz sinovac oldum. Bir sıkıntım olmadı. Şu an 20. haftadayım