Kevsersepettttt 13 mm idi,hastaneye yatırdı 2gün yüksek ölçersem biraz daha bekleriz demişti. Ancak bu sabah muayene etti 10mm ve nişan pıhtısını gördü, normal doğumada uygundu pozisyonları,nişan gelirse su boşalır doğum kanalına girerlerse ikiz oldukları için riskli olur diye aldı.