Seda88 22 haftalık hamileyim normal ulturosanda bebeğin beyninde kist gözüktü ama doktor bu kist 28.haftaya kadar yok oluyor diyor aklım çok takıldı korktum
Filiko Seda88 yok canım birinde gerile, dıgerınde ilerleme varmıs fetal dna sonucunu bekliyorum 2 hafta bır kontrol altında olmam lazm
Filiko Seda88 korkma canm bende 22 haftalıgım benim cift taraflı 7,9 mm senin gecer merak etme doktor ne dedı
Filiko Seda88 belli olmuyormus ki canm ılerleyebılıyorda kaybolabılıyorda tam kayboldu denmeden insan rahatlayamıyor
Filiko Seda88 hıc sorma canm sureklı aglıyorum bende her doktora gıttıgımde daha buyudugunu duydukca, bide bende rahim kısaligı var ayaga kalkmamam lazm yatıyrm sureklı seni cok II anlıyrm buraya girip bu konuyla ilgili yazılanları okuyrm