sessiz_oyuncu Nst sonucuma bakarmısınız doktor sancını hissediyormusun dedi evet ama çok az oluyor bazen dedm. Doğumhaneye yönlendirdi açıklığa baktılar yoktu. Doktor muayne etti neyse sorun yok dedi gönderdi devlet olduğu için pek bişeye anlam veremedim. Sizce çok mu bu sancı değerleri ? https://www.hizliresim.com/gq7gjal
Fatma29 sessiz_oyuncu o ciizgilerin biraz daha uzun olması lazım şiddetli olması için. Ama sancı var canım
Seher_yakup_mercimek sessiz_oyuncu düzenli aralıklarla çıkmış ama şiddetli değil muhtemelen sen hissetmiyorsundur kontrol edilmesi gerekiyor kuzum inşallah sağlıcakla zamanında gelir bebeğin
Gzde218 Nst yi neye göre değerlendiriyorlar ilk kez geçen hafta girdim anlayamadım bi değer var mı sadece çizgilere mi bakıyorlar 😁
sessiz_oyuncu Gzde218 orda çizgilerin sayı değerleri var hangi sayıya kadar çıkıyorsa o kdsr sancın olmuş oluyor 😁 bu kdar anlıyorum umarım doğru anlıyorumdur 😁
Bernako Gzde218 Üstteki bebeğin kalp atışları alttaki annenin sancıları. Eğer sık çizgiler yukarıya doğru atıyorsa sancı var demektir. Düzenli olarak gidiyorsa birazcık daha beklenebilir
Gzde218 Aynen üstteki değer bebeğin kalp atışı 120-160 arası olması normalmiş ama alttaki sancı kısmını değerlendiremiyorum 😁
sessiz_oyuncu Gzde218 bende hiç sancı çekmedim anlayamıyorum haftamda erken sancılar böyle mi ddvam eder artarmı çözemedim
Bernako sessiz_oyuncu evet sancılar var ama çok düşüklerde. O Üste doğru uzanan çizgiler var ya onlar gözle görülebilir şekilde yukarda oluyor.