bebeklendik İlk çocuğuma evlendiğim ay hamile kaldım. İkinci çocuğu düşündüğümüz ay korunmayı bırakır bırakmaz hamile kaldım. Ama 6 haftalıkken düşük yaptım. Sonra iki yıl hamile kalamadım ve 2.çocuğum yumurta büyütme tedavisi ile oldu. Sonuç: O bebek düşmeseydi “Ceketimi çıkarsam hamile kalıyorsun modundaydı eşim.” Ama öyle olmuyormuş, Allah ne zaman derse o zaman oluyor.