Benim oğlumda ki hamileliğimin ilk 3 ayı gerçekten çok stresli geçmişti kalp çarpıntıları yaşar EKG, kalp muayenesi tansiyon filan baktırırdım devamlı mideme kramplar girerdi ve oğlum o kadar gergin ve asi iştahsız bi çocuk olmuştu ki daha yeni yeni düzeliyor tabi ille öyle olur diye demiyorum ama insanın aklına gelmiyor değil 🥴 Bu seferki hamileliğim şimdiye kadar sakin geçti bi kaç ufak tefek rahatsızlık haricinde ama abiside arada geriyor bakalım nolcak