gamze_B Tecrübeli anneler göğüs ucu koruyucu almaya gerek var mı benim göğüs uçları bütün değil çatlak ayrı duruyor emzirirken acır gibi sanki bide nasıl bir şey alınması gerekiyor bu emzik gibi uç olandan mı gümüş kapak gibi olanlardan mı
Nzli-brfn00 gamze_B ben plastik olandan almıştım koruyucu olarak Yine de acımıştı😂 yara olmuştu şimdi ucu var bakalım 2. Bebem yara edecek mi. Birde burda gümüş kullananları görmüştüm belki onlarda tecrübesini yazar
Acemi_anne61 gamze_B bende sormuştum mamajoo göğüs ucunu tavsiye etti herkes alcam nolur nolmaz 😂 korkuyorum emzirmekten
Lulikli gamze_B ben göğüs pedi aldım. Yanına da gümüş kapak almayı planlıyorum canım. Yüksek olduğu için meme ucuna değmeyip acıtmıyormuş
Ceyceyim gamze_B gümüş kapak kesinlikle alınmalı . Meme ucu yarası doğumdan zor valla 😂😂 ben ilk almamistim yara oldu mastist de oldu . Gümüş kapak ve lansihon un meme kremi sayesinde rahatladim