Minikmucizemm24 Kızlar 32-40 arasında çalışmayıp ama bu izni de doğumdan sonraya aktaran var mı ya da böyle bir bilgiye sahip misinz ,
Llmrv Minikmucizemm24 37 de zorunlu ayrılmak zorundasınız. 32-37 arası çalışabilir raporu alip aktarabilirsiniz. Ben 24 de idari izine ayrilanlardanim.
Llmrv Minikmucizemm24 Ha yok hocam dogumum Nisan ayı görünüyor. Nisan-mayis doğum iznindeyim. Haziran kalıyor sadece. Büyük ihtimal 1 ay da heyet raporu alıp bu seneyi kapatacagim. Yaza giriyoruz çünkü.