Mutlu-annee @Evinru yiyebilirsin canım ben de yediğim için sormuştum doktorum yiyebilirsin demişti istersen bu konu ile blogda yazı var okuyabilirsin
Semaberay Bı tabak ayıklayıp yiyorum ☺️kan sulandırıcı ignede yapıyorum 36 hafta olacak bı zararı olmadı
Mom38247 Nari ozellikle ilk 3 ay yemek cocugun saglikli gelisimi acisindan cok faydali abartmadigin surece sorun yok