Sadriye35 ben adet söktürücü olarak olmuştum progestan iğne gerçekten berbat ötesi bir ağrısı var asla üzerine oturup yatamamıştım. 😔 adet söktürücü olduğu için bir kere vuruldum iki gün içinde geçti ağrısı ama tabi siz bir kaç kere kullanacaksanız Allah yardımcınız olsun 🙏🏼 Düşük önleyici olarak kullanıyorsanız kızkardeşime fitil olanı vermişti doktoru, doktorunuza danışabilirsiniz 💕