Kızlar ovulasyon testi yapıyorum, şuan 10m günde falanım adet sonrası ve gögüs uçlarım acımaya başladı, hani yumurtlama döneminde olur ya. Ama ovulasyon testinde ikinci çizgi hep silik çıkıyor, ben anlamadim yumurtam çatlamıyorsa neden gögüslerim şişti :(