Selam , ben 18 kasımda 35+1 haftalık hamileydim , gece 2 de sancılar içinde kalktım sabah erkenden müayine yapdırdım , 2 sm açıklık oluşmuş , çocuk aşağı düşmüşdü . Hastaneye yatdım , ciğer açıcı iyne yaptılar 10,15 güne doğurursun dediler ama hala doğurmadım . Sorum o ki ciğer iynesi doğumu erkene ala biliyorumu ? 2 sm açıklıkla 39,40 haftaya vara bilen oldumu ?🙄 ciğer iynesi yapıdıqdan ne zaman sonra normal doğum yaptını ?