ecembd Kızlar 14+2 deyim. Bugün doktora gittik ve oğlumuz olacağını gördük. Pipisini de gördük🙈 Allah hepimizin evlatlarını sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.
deletedmom27371 ecembd gözünüz aydın canım. Benim de 13 haftalıkken doktorum erkek diye tahminde bulundu. Bugün de gittim 16 haftalığım oğlum olacağını öğrendim 💙
yeniklasor Gözünüz aydın sağlıkla gelsin inşallah bende yarın 14+6 olarak öğrenicem çok heyecanlıyım 🥰
Nesraa_ ecembd gözün aydın canım benim rabbim sag sağlim kucağına almayi nasip etsin. ❣️ Dua et bende ogreneyim 15+3teyim daha bilmiyorum 🤭