Bende çok kararsızdim çok okudum araştırdım yaptırmayacagim dedim sonra napiyorum ben dedim ya bir şey varsa onun vebali ile nasıl yaşarım ne olursa olsun bu bebek benim kabulüm dedim
Ve geçen hafta yaptırdık daha sonuçlarım çıkmadı doktorum tabiii tercih sizin ama ben Yaptırmanizdan yanayım dedi devlet hastanesinde ücretsiz yaptırdım
Hatta orada ki doktora da sordum çok kararsız kalmıştım dedim öyle demeyin bu çok önemli sadece down sendromlu olmasına değil bebeğin herseyine bakılıyor dedi keşke yaptirsaydiniz hala şansınız varsa hemen yaptırın böyle şeyler atlanmamali bu sizin bebeğiniz herkes yaptırmamis olabilir ama bundan bizene biz bebegimizden sorumluyuz :(