Hmsrln Canım ben dün kontroldeydim, 23+1 ve 515 gram dedi doktor 🤷🏻♀️Seninki kaç? Bende merak ediyorum acaba iyimi diye 🤭🥰
Hmsrln Deletedmom5545 süper canım demekki aşağı yukarı böyle oluyor. Bazıları 700,800 falan yaziyor bu haftalarda🤔 Gerçi makinelerde tam net ölçmüyor ama ne bileyim vallahi, sağlıcakla gelsinler inşallah💖🥰
Gizmos @Deletedmom5545 merhabalar🌸 bence bu platformda haftaya göre bebeklerin gramlarını kilolarını konuşmak çok sağlıklı değil diye düşünüyorum. En iyisini siz ve doktorunuz bilecektir. Doktorum her insan gibi bebeklerin de anne karnında olsa dahi boyu ve kilosunun bir olmayacağını söylemişti. Bunu öğrenmek sadece stres yapar diye düşünmekteyim. Sağlıkla huzurla gelsinler de en önemlisi bu olacaktır