Anna-Karenina Deletedmom15262 gozlerim doldu okurken. Herzaman soyluyorum bizim gibi anne adaylarini yureklendirmek icin. Bizler anne olabilmek icin buyuk savaslar veriyoruz ve bunun illa bi hediyesi olucak. Hepimiz anne kalbine sahibiz zaten. Henuz dunyaya getiremedigimiz cocuklari hatta dondurdugumuz embriyolari bile seviyoruz. Savaşa savaşa kazanacagiz 😍🌺🧡
Mucizem_211 Nklciliss1 bende tüp bebekle 23 haftalık hamileyim canım hiç stres yapma herşey olacağına varır inşallah testin sonucunu pozitif görürsün Allah büyüktür 🤗