Nurrrtkn42 Kızlar selam 11+5 deyim folik asit kullanmaya devam ediyorum hala siz ne zaman bıraktınız folikasiti ve hangi folikasit i kullandınız ❤️
Nnnur123 Nurrrtkn42 elenatal 1 kullandım 14. Haftada bırakıp elenatal 2’ye geçtim. Ek olarak ocean d3 ve Demir ilacı kullanıyorum 🥰
Minigin_annesi0 Nurrrtkn42 evet decavit verdi sağlık ocağı bide demir eksikliğim için demir hapı verdi. B12 çok düşük çıktı onun içinde iğne vuruluyorum. Decavit ve demir hapını doğuma kadar kullancam
nuhunannesi42 Nurrrtkn42 kullanmıyorum hiç doktorum vsrdi ama kullanmadım vitaminde vermişti onuda kullanmıyorum
Seherdmrkl nuhunannesi42 kullanmak zorunda olduğunuzu söylemedi mi size neye dayanarak içmiyorsunuz. İlk üç ay hatta planlı gebelik de gebelikten üç ay önceden başlanıyor folik asit. Bebeğin gelişimi için çok önemli ayrıca vitamin de vermiş demekki içmemiz gerekiyor ki vermiş
nuhunannesi42 Seherdmrkl söylemedi 🤣 benim arkadaşlarımın çoğu kullanmadı hiç bir sorunda olmadı şükür bebekleri gayetde sağlıkli 😉
Seherdmrkl Nurrrtkn42 ben de 9 haftalığım canım gebelikten önce başladık kullanmaya şu an devam ediyor. Folidoce kullanıyorum
yeliz007 Nurrrtkn42 Gebyfoll kullanıyorum canım doktorum 4. Aya kadar kullanmam gerektiğini söyledi ☺️
Kubrailkan Gebyfol kullandım ben 13.haftamda doktorum bırakalım dedi ve aynı markanın omega3 hapına başlattı balık yağı multivitamin içerikli 🥰 bir de sağlık ocağı demir hapı vermişti onu kullanıyorum 🥰🙏
yarenaygk34 Folicus plus kullanıyorum planlı bir gebelik olmadığı için 5. Haftada başladım kullanmaya