elfkara ilk haftalarda bende öyleydim. Başımı kaldiramazdim. Sürekli uyku hali sersemlikk…Şimdi 38+2yim yerimde duramıyorum. Eskiden “çok yatıyorsun” diye söylenen eşim demin arayıp “kendini çok yoruyorsun birak işi gücü,. Yemeği de dışardan söyle” dedi. Tabi ben şok 😂 Maşallah durduğum yerde duramıyorum sürekli kendime iş çıkarıyorum 🙈😂😂