Merve0734 Merhaba hanımlar 6 hafta 4 günlük hamileyim kese bebeğe göre büyük dedi doktor 2 hafta sonra tektat cagırdı sizce endişelenmelimiyim ? Başına böyle bisey gelen varmı ? Korkuyorum