Gurbetcicegi Arkadaşlar ilk 6+4 te kahverengi leke gördüm şuan 8+2 deyim az önce yine böyle bişey oldu progestan kullanıyorum devam eden lekelenmesinolan arkadaşlar geçiyor mu korkuyorum 😢 Düzenleme yapayım kızlar akıntı şeklinde kahverengi akıntı geliyor
GamzeCan Gurbetcicegi geçer insallah istiraat ediyormusunuz? Benm doktorum bir kere kanama olunca devam edeceğini söyledi birsüre
Minigin_annesi0 Canım ben 3+4 falandım lekelenme başladı 8. Haftaya kadar aralıksız devam etti. 5. Haftamda aşırı kanamam oldu ama bir gece sürdü tekrar kahverengine döndü dediğim gibi 8. Haftada tamamen bitti korkma canım geçer ama ben sürekli yattım yemeğimi bile bazen hiç yapmadım ev işi falan yapmadım yattım sürekli çok zorlu bi süreçti ama geçti çok şükür inşallah sende atlatırsın yorma kendini ayaklarını yükseğe uzat öyle yat sırt üstü. Sıcak duş alma yükseğe uzanma Allah büyüktür en önemlisi stresten uzak dur moralini yüksek tut ❤️❤️ şuan 18 haftalık olduk merak etme zaman çabuk geçiyor 🥰
Gurbetcicegi Minigin_annesi0 duştan sonra oldu canım inşallah geçer geçen sefer leke olmuştu ama şimdiki afedersin kahverengi akıntı şeklinde geliyor
Minigin_annesi0 Gurbetcicegi Evet benimde öyleydi afedersin iç çamaşırı batardı ve sürekli gelirdi progestanına devam edersen bişey olmaz Allah’ın izniyle