Prens1prenses2 Benim de öyle. İsmini doğru mu yazıyorum bilmiyorum fakat Karpal Tünel Sendromu denilen birşeymiş. Normal dedi doktorum. Ödem, kilo dolayısıyla bilek kısmımızdaki sinirlerde daralma ve tıkanıklık oluyormuş. Ondan kaynaklıdır dedi. Magnezyum ve kalsiyum içerikli gıdalara yönelebilirsiniz. Belki rahatlatır