Uzm-Nurse İkili test sonucum da down düşük çıktı fakat trizomi 13 ve 18 1:241 çıktı doktor riskli gebeliğe yönlendirdi 🥺 Başına gelen oldu mu ?
Nessozz Uzm-Nurse benim down çok yüksek olduğu için (1:69) nifty test yaptırdım. Yurt dışına da gönderen şirketler var 10 -15 günde çıkıyor sonuçlar bir de biraz maliyetli.Amniyosentez kesin sonuç ama erken doğum ve düşük riski var. Doktorun daha detaylı anlatır canım gittiğinde. Testler de sadece bir olasılık hemen üzülme kesin bir sonuç değil.
melek987 Benim de riskli çıkmıştı kanda fetal DNA testi yaptırdık sadece benden kan alındı riski yok sadece biraz pahalı ben 3600 TL verdim daha ucuz yerler de vardır belki ama içim rahatladı sonuç iyi çıktı
Uzm-Nurse melek987 biliyorum .. 2. Gebeliğim . İlk gebeliğim de de down orta risk çıkmıştı bende o ücrete fetal DNA yaptırmıştım temiz geldi kızım şimdi 1 yaşında . Aynı şeyleri tekrar yaşıyorum .. bu sefer test yaptırmayacağım 🥺
melek987 Evet yaş da etkili benim 38 diye öyle çıkmış, aslında hiç yaptırmamak gerek bu ikiliyi ben 2. Gebeliğimde yaptırmadım kafam rahattı. Bu testler olasılık çünkü hiçbiri yüzde yüz garanti vermez