ozkurtzey Ylzz00 benden dikiş falan alınmadı hıc amelıyattan cıkınca dumduz cızgı vardı öyle hıc bılmıyorum canım ve tırstım suan resmen
Denizyildizii Ylzz00 dikiş mi? Neden dikiş atıldı ki ben iki kere oldum sezaryen dikiş falan yok çok eski bi yöntem o
balbocegim27 Ylzz00 hayır canım hiç acımıyor o ipin ucunu kesiyor ve çekiyor hissetmiyorsun bile ben bitti mi diye sormuştum
Sblut23 Ylzz00 estetik dikiş atıyorlar artık canım ip yok yapıştırma bu yüzden dikiş almıyorlar eskidenmiş onlar
tugbadugan0000 Sblut23 bence tek hastaneye bakarak konuşmayın iple diken hastaneler var daha iki ay once oldum iple diktiler
tugbadugan0000 Ylzz00 benim dikişliydi iple dikildi dogumdan 10gun sonra aldırdım, ipin ucunu kesiyolaer çekiyolar hissetmiyosun bile
Ozlemdiril Ylzz00 bende dikiş alınma olmadı canım dümdüz lazerli birseydi ip falan yokdu pansuman gerektirmedi suandada incecik bir cizgi halinde belli degil pek 2 yıl oldu tekrar hamileyim ama korkkuorum açıkcası karnım büyüdükce skıntı olcak dıye