Asudeprenses Deletedmom154 yenidogan var canım 1 numara ,daha kullanmadım ama oğluma son zamanlar hep kullanıyorum memnunum
Handan_65 Deletedmom154 Bana ilk aylarda bimin bezini önerdiler cok çabuk kaka yapacağından al kullan at at diye pişik de yapmıyormus deneme amaçlı alacam subatta doğum hayırlısıyla
Denizyildizii Deletedmom154 ben önermiyorum kalca kısmını tahriş etmişti kızımın bebekken degil ama büyükken kullandik
Deletedmom154 Asudeprenses teşekkür ederim.Yenidogani almak istiyorum sızdırma vs yapıyor mu merak ediyorum.
Deletedmom154 Handan_65 bende ddneme amaçlı 2 paket alicam ama baska bi marka daha alsam mi bilemedim
Melekk-911 Deletedmom154 bence onunla başla , pişik ,sızıntı gibi şeyler olmazsa başka beze gerek yok .ben öyle yapacam