Fatma-nur Kızlar 32+1 deyim bu hafta cok fazla ödem sorunu yaşıyorum ayaklarımda özellikle cok fazla sismeye başladı. Bunları nasıl hafifletebilirim 🤔 ve geceleri ince giyinsemde terliyorum neden böyle 😐
prensesafra1_ Fatma-nur 35+2 den ellerim poğaça gibi 😂 bende yanıyorum üstüm açık yatıyorum hep sanırım tüm hamilelerin sorunu
Una_Seda Fatma-nur Bol su içmenizi öneririm, biraz da hareketli bi hamilelik sanırım 40. Haftadayım ve tuzlu besleniyorum hamileliğimin başından beri ödem ile ilgili bi şikayetim yok çok şükür 🙏
Asyaveannesi36 Fatma-nur ay sanki beni anlattın ödem için bol su tüketiyorum uzandığımda ayaklarımı yularda tutuyorum ve çok ayakta kalmamaya çalışıyorum ev aşırı sıcak kombiyi kapatıyorum eşim ben üşüyorum diyor ben yanıyorum 😂 ince gecelik giyiyorum saçlarım bile sanki yıkanmış gibi su oluyor 😔 33+4üm bende