Ben hamileliğimi öğrendiğimden beri en ufak şeyde endişeleniyorum. Çok evham yapıyorum. Hemen kötü bir şey olmuş gibi hissediyorum. Doğru olmadığını biliyorum ama engel olamıyorum. Doktora da çok sık gitmek istemiyorum ama bazen dayanamayıp gidiyorum. Sizde de böyle oluyor mu acaba ? Nasıl başa çıkıyosunuz ?